Re: Levyraati + Rytmi

Subject: Re: Levyraati + Rytmi
From: Tuomas Rantala (tuomas.rantala@nic.fi)
Date: Fri 08 Aug 2003 - 16:16:05 EEST

>En muista tarkkaan mistä on kyse, mutta ensimmäinen Zappa-muistoni on noilta
>ajoilta. Olin jotain 6 tai 7 -vuotias kun telkkarista tuli Satumaa-livepätkä
>vuodelta '74. Äiti siitä sanoi että "katohan, tuo on se Frank Zappa". Se jäi
>mieleen. Kaipa se oli nimenomaan se kultsan keikka, ei liene tuota biisiä
>muualla esitetty. Tämä siis vuonna '86 tai '87.

En tiennytkään että se Satumaa on televisioitu. Olisipa hieno joskus nähdä.
Olikos myöhemmiltä Suomen vierailuilta mitään tv-juttuja?

>Numerossa 3/03 se oli, kaupasta ostettuna. Toki ihan mukiinmenevää
>qitarointia mutta jokin särmä puuttui silti.

No en minä siitä kitaroinnista niin mutta ne tuuttasovitukset oli nannaa
mun korville.

>Jazz Fron Hell -levyltä on ainakin G-Spot Tornado "video" julkaistu
>jo silloin aikoinaan, sellainen sekava kollaashi sitäsuntätä, saattoipa
>olla hyvinkin levyraadissa 80luvulla. En itse muista nähneeni silloin.

Hyvin mahdollista, sekava kollaasi se oli mutta muistan sen sopineen
musiikkiin oikein hyvin.

Tuomas