Levyraati

Subject: Levyraati
From: Julvi Hevonen (julvi@mail.com)
Date: Wed 06 Aug 2003 - 18:52:42 EEST

Jazz Fron Hell -levyltä on ainakin G-Spot Tornado "video" julkaistu
jo silloin aikoinaan, sellainen sekava kollaashi sitäsuntätä, saattoipa
olla hyvinkin levyraadissa 80luvulla. En itse muista nähneeni silloin.

Minä näin Z:n ensimmäisen kerran odotellessani "Mustan Orin" alkua
(Timo TA Mikkosen Vieraana ohejlman jälkeen oli tapana tulla jokin
musiikkiesitys, "videoita" ei tuolloin vielä tunnettu). Taisi olla
juuri 1974, "videossa" Zappa hengaili vessassa ja biisi oli muistaakseni Dirty Love, muistan vain ihmetelleeni että kuka on tuo
ruma mies? Biisistä pidin ja menin kirjastoon kuuntelemaan jonkun
miehen levyn, kirjastonhoitaja suositteli "Hot Rats"ia joka tietenkin
oli varsin vaikeahko 10 vuotiaalle Slade -fanille.

Jaakko

--
Sign-up for your own FREE Personalized E-mail at Mail.com
http://www.mail.com/?sr=signup

CareerBuilder.com has over 400,000 jobs. Be smarter about your job search http://corp.mail.com/careers