Re: Levyraati + Rytmi

Subject: Re: Levyraati + Rytmi
From: Ville Kinnunen (ville.kinnunen@iki.fi)
Date: Wed 06 Aug 2003 - 17:46:37 EEST

> Tulipa tuossa mieleen että ensimmäisen kerran taisin kuulla Zappan
> tuotantoa joskus 80-luvun puolivälin tienoilla Levyraadissa, en vain pysty
> mitenkään muistamaan mikä kappale olisi ollut kyseessä. Olisiko ollut
> jotakin Jazz from Helliltä? Muistaisiko kukaan muu?

En muista tarkkaan mistä on kyse, mutta ensimmäinen Zappa-muistoni on noilta
ajoilta. Olin jotain 6 tai 7 -vuotias kun telkkarista tuli Satumaa-livepätkä
vuodelta '74. Äiti siitä sanoi että "katohan, tuo on se Frank Zappa". Se jäi
mieleen. Kaipa se oli nimenomaan se kultsan keikka, ei liene tuota biisiä
muualla esitetty. Tämä siis vuonna '86 tai '87.

> Ja tuleeko se Rytmin bonus-cd pelkästään tilaajille? R-kioskissa kun
> selailin tuota kesäkuun numeroa niin ei siinä mitään cd:tä ollut. Minä
> pidin helmikuisesta UMO-keikasta kovasti joten tuo cd:kin olisi
kiinnostanut...

Numerossa 3/03 se oli, kaupasta ostettuna. Toki ihan mukiinmenevää
qitarointia mutta jokin särmä puuttui silti.