Re: Zappa materiaalin hankinta

Subject: Re: Zappa materiaalin hankinta
From: Juhani Heinonen (juhani.heinonen@johtolanka.fi)
Date: Fri 06 Apr 2001 - 19:46:59 EEST

Huomenta Esa ja muut!

At 15:42 6.4.2001, you wrote:
>Hard core fanit hankkivat ne tavallisimmat noin 30 CDtä, eikä ole helppoa
>laittaa niitä tärkeysjärjestykseen.

Siis… Nythän on niin, että Hard core fanit hankkivat ne KAIKKI viralliset
cdt (n. 60 tai enemmän laskutavasta riippuen) ja alkavat sitten keräillä
muuta saatavissa olevaa Zappaa. Ainoastaan ns. satunnaisella zappailijalla
on vähemmän kuin 60 cdtä. ;-)

Zappailu on kamala ja kallis tauti eikä siitä koskaan toivu, kun sen on
kerran saanut. Otan osaa!

>Ehdotan että keskustellaan ensinnäkin ensimmäisestä CDstä tai LPstä
>jonka hankit. Minun kohdalla se oli Hot Rats.

Sama levy minullakin. Tämä kohtalokas ostos tuli tehtyä jo viime
vuosituhannen puolella. Tarkemmin sanottuna toukokuussa vuonna
1972.

>Seuraavien hankinta oli sitten vähän pettymys, ne olivat ensin melko
>kummia.Siihen tottui pian.

Mielenkiintoinen huomio. Omat muistikuvat seuraavista levyistä ovat
jo aika lailla "jäähtyneet", mutta ajoittain kyllä tuli sama tunne. Tämä
tietysti johtuu siitä, että FZ teki erittäin monenlaista musiikkia. Kun
uusi levy tuli myyntiin, ei ikinä tiennyt, mitä kaiuttimista tulisi ulos.

Tutkippa joutessasi netistä löytyviä Zappasaitteja. Hyvä lähtökohta
voisi olla vaikkapa tämä:

http://arf.kpbank.ru/

>Okei, riittää pulina.Esa.

Pulinaa ei ole koskaan liikaa. Ei ainakaan tällä, lähes kuolleella listalla.

Terveisin
nimim. ikizappajäärävanhus