Zappa materiaalin hankinta

Subject: Zappa materiaalin hankinta
From: E-Tero Jarvi (terontorvest@hotmail.com)
Date: Fri 06 Apr 2001 - 15:42:14 EEST

Hard core fanit hankkivat ne tavallisimmat noin 30 CDtä, eikä ole helppoa
laittaa niitä tärkeysjärjestykseen. Ehdotan että keskustellaan ensinnäkin
ensimmäisestä CDstä tai LPstä jonka hankit. Minun kohdalla se oli Hot Rats.
Seuraavien hankinta oli sitten vähän pettymys, ne olivat ensin melko
kummia.Siihen tottui pian.

Nyt olen taas niitä hankkinut. Viimeksi tuli Lumpy Gravy, joka mulla on
joskus ollut. Mutta ei Playground for Psychotics(PFS) ollut turha ostos.
Siinä on pieni pätkä saksaksi laulettua ja muutama muu hyvä. Lisäksi siinä
on Billy The Mountain, jos ei sitä muuten viitsi hankkia. Flo and Eddie
kaudesta saa jotenkin vääristyneen kuvan Fillmore levyltä, sekin bändi osasi
soittaa. PFS sisältää paljon puhetta, joten se osa ei tule niin usein
kuunneltuksi.

Okei, riittää pulina.Esa.