Lähes kuollut lista?

Subject: Lähes kuollut lista?
From: Heikki Poroila (poroila@kaapeli.fi)
Date: Fri 06 Apr 2001 - 22:09:15 EEST

"Ikizappajäärävanhus" kaipaili lisää pulinaa zappa-listallemme, jota hän
kuvaili "lähes kuolleeksi". Pulinasta en itse pahemmin perusta, mutta
ymmärrän kyllä itse hyvin, ettei ns. asiallista keskustelua hirveästi
ole. Ei tule uusia julkaisuja, eikä muutenkaan mitään ihmeellistä
tapahdu Zappa-rintamalla. Keskustelu siinä sitten aktiivisesti! Itse
seuraan news-ryhmää alt.fan.frank-zappa, ja siellä ainakin tätä
"pulinaa" on yllin kyllin. Meistä suomalaisista siellä "pulisee" lähinnä
Kinnusen Ville (terveisiä vain!). Myös zappa-listalla saa ihan vapaasti
puhua, kunhan asia pysyy ainakin joltakin kulmaltaan kiinni Zappassa.

Itse olen niin vanha, että ensimmäinen FZ-elämykseni oli Absolutely Free
ja vuosi 1967. Jo siihen aikaan joku fiksu toi Zappa-levyjä Saksasta
Suomeen lähes tuoreena. Se oli sitten menoa, vaikka on niitä
passiivisempia kausia ollut meikäläiselläkin.

Heikki Poroila
zappa-listan webmaster
Musiikkikirjastonhoitaja - Music Librarian

E-mail poroila@kaapeli.fi
Vantaan kaupunginkirjasto - Vantaa City Library
Lummetie 4, FIN-01300 Vantaa

"Musiikki on parasta - Music is the best"