Hyvä vitsi hukkaan

Subject: Hyvä vitsi hukkaan
From: Ville Kinnunen (ville.kinnunen@pp1.inet.fi)
Date: Thu 16 Dec 1999 - 22:53:23 EET

Terve. Kuuntelin tuossa sitä "Valdez Core"- nimellä kulkenutta teosta eli
sitä jonka Frank sävelsi Cousteau- yhteisölle. Olen sen aika monta kertaa
kuunnellut, pidän siitä ja myös lyhyemmästä "Outrage at Valdez"- biisistä
suuresti. Ja nyt tulee se punchline: Vasta nyt pari minuuttia sitten
tajusin, vaikka olin jo aikaisemmin sen kuullut, että alkupuolella tuota
kappaletta on pätkä kansansävelmä "Drunken Sailor":ia.

Nyt siis, nuori kun olen, kysyn teiltä, jotka monet vanhempia olette, että
oliko silloin onnettomuuden aikana juttua kapteenin mahdollisesta
ruorijuoppoudesta? Muistan itse uutiset tapahtumasta ja kuvat tankkerista
mutten yksityiskohtia.

Pian se tulee. Siinä on plyyshikannet.

--

"Television sucks because parents get offended by anything really good and all they want is tv to be a babysitter for their kids."

- Kenny, South park -