Re: Everything Is Healing Nicely!

Subject: Re: Everything Is Healing Nicely!
From: Heikki Poroila (poroila@kaapeli.fi)
Date: Thu 25 Nov 1999 - 00:25:34 EET

Sillman Mikael wrote:

> Terve!
> Joo, tämä kuulostaa hyvältä hommalta (kun itse en ole näitä onnellisia
> ei-kortin-omistajia). Mutta kun sieltä kerta tilataan, voisinko/voisitko
> laittaa mulle samaan tilaukseen "FZ Plays The Music Of FZ"-levyn, mulla kun ei
> sitä vielä ole. Miten tämä homma on käytännössä muuten toiminut?

OK, tilaan sinulle Healingin. Kysyn myös tuota FZ plays FZ-levyä, mutta en ole
ollenkaan varma, että sitä on enää saatavana muuten kuin suoraan jenkeistä (ja se
voi olla hidas ja kivinen tie...). Mutta kysytään, josko G&S:llä on niitä
varastossa.
Kun levyt ovat tulleet, ilmoittelen tilaajille ja sovitaan toimitus/maksu. Ei
siinä sen ihmeempää, kyllä homma sujuu kun ei vain ole liian paljon tavaraa
tilauksessa! Nyt on jo kuusi ylimääräistä oman lisäksi!

t. Heikki