Re:Everything Is Healing Nicely!

Subject: Re:Everything Is Healing Nicely!
From: Sillman Mikael (mikael.sillman@fujitsu.fi)
Date: Wed 24 Nov 1999 - 06:24:00 EET

Terve!

Joo, tämä kuulostaa hyvältä hommalta (kun itse en ole näitä onnellisia
ei-kortin-omistajia). Mutta kun sieltä kerta tilataan, voisinko/voisitko
laittaa mulle samaan tilaukseen "FZ Plays The Music Of FZ"-levyn, mulla kun ei
sitä vielä ole. Miten tämä homma on käytännössä muuten toiminut?

-Mikko

>Heikki Poroila (24.11.1999 00:12):
>No niin, mainittu CD on sitten lopultakin ilmestymässä. Brittiläinen G&S
>-postimyyntifirma lupaa välittää sitä Suomeen hintaan 27£ (= noin 260
>mk) per levy (siis tuttua UMRK:n sikahinnoittelua edelleen!) ja vieläpä
>ennen joulua, ellei mitään ihmeellistä tapahdu.
>
>Kun aion joka tapauksessa tilata punnan hirmuisesta kurssista huolimatta
>levyn itselleni G&S:ltä, heitän tässä vaan ilmaan tarjouksen auttaa
>tarvittaessa niitä, joilla ei ole kansainvälistä luottokorttia. Eli jos
>haluat tilauskimppaan, ilmoita siitä minulle (EI LISTALLE!) torstaihin
> [...]

* Fujitsu-Siemens Computers * "… in essence, *
* Fujitsu Spares Operations * Christianity forbids *
* mikael.sillman@fujitsu.fi * knowledge" *
* TEL: +358 9 569 6384 * *
* FAX: +358 9 569 6425 * -Frank Zappa *