Everything Is Healing Nicely!

Subject: Everything Is Healing Nicely!
From: Heikki Poroila (poroila@kaapeli.fi)
Date: Wed 24 Nov 1999 - 00:12:12 EET

No niin, mainittu CD on sitten lopultakin ilmestymässä. Brittiläinen G&S
-postimyyntifirma lupaa välittää sitä Suomeen hintaan 27£ (= noin 260
mk) per levy (siis tuttua UMRK:n sikahinnoittelua edelleen!) ja vieläpä
ennen joulua, ellei mitään ihmeellistä tapahdu.

Kun aion joka tapauksessa tilata punnan hirmuisesta kurssista huolimatta
levyn itselleni G&S:ltä, heitän tässä vaan ilmaan tarjouksen auttaa
tarvittaessa niitä, joilla ei ole kansainvälistä luottokorttia. Eli jos
haluat tilauskimppaan, ilmoita siitä minulle (EI LISTALLE!) torstaihin
25.11.1999 klo 21 mennessä osoitteella poroila@kaapeli.fi

On mahdollista - joskaan ei mitenkään varmaa - että levyä voi saada
myöhemmin jostain halvemmallakin, mutta näin ei käynyt UMRK:n
edellisenkään levyn (FZ plays the music of FZ) kanssa, joten ehkä ei
kannata liikaa riskeerata. Jokainen tilaa ja maksaa luonnollisesti
omalla riskillään, minä vain hoidan homman käytännössä.

Ja tämä levyhän sisältää The Yellow Shark -projektin yhteydessä
taltioitua musiikkia ainakin Ensemble Modernen kanssa. Luvassa ei siten
ole rockia vaan sitä ihan muuta, myös Synclavier-aineistoa.

--
Heikki Poroila
Musiikkikirjastonhoitaja - Music Librarian

E-mail poroila@kaapeli.fi Vantaan kaupunginkirjasto - Vantaa City Library Lummetie 4, FIN-01300 Vantaa

"Musiikki on parasta - Music is the best"