Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Tekijänoikeussopimus

From: laura scruff (iscruff@hotmail.com)
Date: 25.02.2005 - 17:23:23

Samat on kokemukset Sanomien kuvitusten kanssa, eli eip oo sinne enää
kuvittamista meikäläisellä:( Harmin paikka. Samoin on käynyt
(free-toimittaja kun olen) niiden lehtien kanssa juttuyhteistyölle, joilta
olen kehdannut oikeuksiani penätä. - Ei kande, kaikki oikeudet vaan pitäis
kiltisti antaa, ja mielellään kymmenellä eurolla. Issakkene, millä sitä
friikun pitäisi elää? Mur ja nyyh.

- Laura R