Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Sarjis 04 pe 19.11.

From: Johanna Rojola (roju@kaapeli.fi)
Date: 10.11.2004 - 17:35:35

10.11.2004 kello 13:06, kuvagra@nic.fi kirjoitti:

  Hei!

> Kattelin tossa tota lukujärjestystä ja tuo 19.11. mihin olin ettimässä
> sijaista (kun mulla alkaa se Jürgenin kurssi) onkin näköjään merkitty
> vain
> puoliksi digisarjakuvalle.
> Siinä piti olla loppupäivä ranskaa. Onks sulla
> mitään tarvetta käyttää tota aikaa vielä johonkin noiden kanssa?

Onko se sitten aamu- vai iltapäivä, 16-20 vai 13-16? No mitä jos
pitäisin apuraha- ynnä muu jatkotietopaketin? Se on mulla valmiina ja
sellainen jää vissiin muuten puuttumaan.

> Ne lukupiirihommat on sit kans tästä eteenpäin sun vastuulla eiks je?

Kyllä vaan. Oon jo suunnitellu asiaa eteenpäin. Sain hyvää neuvoa
vastaavia järjestäneiltä.

---Oli muuten pikkusen huono homma ettei saatu koulun esitteitä jakoon
festareilla ja kirjamessuilla. Niitä olis ollut koululla valmiina.
Oletin automaattisesti että sä hoidat homman kun siellä ravasit. No, ei
pidä olettaa. En halunnut "astua varpaille" että ootko nyt hoitanut
homman jne. Tietty sua tuskin kiinnostaa homman tulevaisuus kun oot
itse sieltä lopettelemassa. Mutta oikeestiko sanoit kyselijöille ettet
oo kuullu jatkosta, että ei kai mitään järjestetä? Se lähentelee jo
sabotaasia. Auts. Olisit edes sanonut että ottavat kouluun yhteyttä.
Jatko on ollut tiedossa viime keväästä lähtien. Ja koulutus jatkuu
tästä eteenkinpäin, tosin jos nyt ei tule tarpeeksi hakijoita, seuraava
starttaa vasta vuoden päästä.

Meinaan ei o tullu hakemuksia. Ei enää mitenkään saada tietoa niille
kiinnostuneille joita me EI tunneta. Ne olis olleet noilla messuilla.
No, ei kai tuo hakijoiden vähyys pelkästään esitteiden puuttumisesta
ole kiinni. Markkinointi on muutenkin ollut huonolla hoidolla tänä
vuonna ja se kostautuu. Siinä mielessä tuollainen
"kohderyhmämarkkinointi" olisi ollut paikallaan. Hakuaikaa on nyt
pidennetty ja Hesarissa on ollut ilmoitus jonka kautta on tullut
yhteydenottoja. Voiskohan Kuplaan mitenkään saada mainintaa vaikka
sitä ei koskaan päivitetäkään? Esim. sinne koulutusosioon? Siellä on
kuitenkin kävijöitä mm. linkkien kautta. Kvaakissakaan ei ole ollut
asiasta sen enempää, syistä jotka sinä tod.näk. tiedät paremmin kuin
minä. Infoonkaan se ei enää ehdi, tsekkasin.

Mitä muuten tarkoitti seuran toimintakertomuksen kohta "yhteistyöstä
mm... Lahden muotoiluinstituutin kanssa"? Sun läsnäoloa molemmissa vai
onkohan jäänyt roikkumaan vuoden 2001 seminaarista?

Päätin etten jaksa enkä viitsi sinne s-seuraan lähteä tappelemaan
ainakaan vielä tänä vuonna. Tuskinpa nekään mua sinne kaipaa. :)

Nähdään perjantaina ja toivotaan että oppilaatkin jaksaa paikalle!

t. roju

ps. sori jos taas kuulostan tylyltä. Ei o tarkoituksellista. On
kirjoitettu teksti. Oikeesti oon ihan rauhallinen. Ei tässä o mitään
hätää.

Johanna Rojola * Porthaninkatu 4 C 67 * FIN-00530 HELSINKI
roju (at) kaapeli.fi * +358-45-6398829