Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Sarjis 04 pe 19.11.

From: kuvagra@nic.fi
Date: 10.11.2004 - 13:06:06

Hei!

Kattelin tossa tota lukujärjestystä ja tuo 19.11. mihin olin ettimässä
sijaista (kun mulla alkaa se Jürgenin kurssi) onkin näköjään merkitty vain
puoliksi digisarjakuvalle. Siinä piti olla loppupäivä ranskaa. Onks sulla
mitään tarvetta käyttää tota aikaa vielä johonkin noiden kanssa? Ne
lukupiirihommat on sit kans tästä eteenpäin sun vastuulla eiks je?

Yritän nyt joka tapauksessa kysellä siihen jotain joka osaisi neuvoa
www-taitossa eli Dreamweaverin käytössä sekä tiedostojen siirtämisessä
esim. koulun palvelimelle.

Näkemiin perjantaihin

Reima