Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Sarjis 04 pe 19.11.

From: kuvagra@nic.fi
Date: 10.11.2004 - 21:01:01

Moi!

>Onko se sitten aamu- vai iltapäivä, 16-20 vai 13-16? No mitä jos

Siis lukkarissa oli digiä jotain tyyliin 13.-16.30 ja siitä eteenpäin
ranskaa. se oli sellainen viitteellinen se lukkari kun hommat oli vielä
auki. Perjantaina varmaan asiat selkenee taas.

>pitäisin apuraha- ynnä muu jatkotietopaketin? Se on mulla valmiina ja
>sellainen jää vissiin muuten puuttumaan.

Aiheesta oli aika laajasti puhetta yhtenä päivänä ammattiasioiden seassa.
Listattiin sellaiset vajaa kymmenen kohdetta joista voi anoa.

>Oletin automaattisesti että sä hoidat homman kun siellä ravasit. No, ei

Kukaan ei ole minulle halaistua sanaa kurssista sanonut koululta päin. Sun
jutuista taas sain sen kuvan, että välillä kurssi oli tulossa välillä ei.

>homman jne. Tietty sua tuskin kiinnostaa homman tulevaisuus kun oot
>itse sieltä lopettelemassa. Mutta oikeestiko sanoit kyselijöille ettet

Ei mulla myöskään ole tarvetta mitään sabotoida. Eikä niitä kyselyit kesän
jälkeen muistaakseni ole ollutkaan. Ei se ole sellainen asia mitä
"seuroissa" puhutaan kun kohdataan. Mutta kyllä se aktiivinen mainostaminen
on siitä syystä jäänyt kun ei mulla asiasta ole mitään virallista tietoa
ollut.

>oo kuullu jatkosta, että ei kai mitään järjestetä? Se lähentelee jo
>sabotaasia. Auts. Olisit edes sanonut että ottavat kouluun yhteyttä.

No, siis varmaan olen sanonut että ottaa suhun yhteyttä tms. jos asia
todella kiinnostaa.

>yhteydenottoja. Voiskohan Kuplaan mitenkään saada mainintaa vaikka
>sitä ei koskaan päivitetäkään? Esim. sinne koulutusosioon? Siellä on

Voi. Laita meiliä vaan Paulille niin pauli sitten meilaa Artulle. Niin kai
se nykyään menee. Tai sitten laita selkeet speksit
<arttusal@perunamaa.net>, se on junnu eikä tee oikeen mitään
oma-aloitteisesti.

>kuitenkin kävijöitä mm. linkkien kautta. Kvaakissakaan ei ole ollut
>asiasta sen enempää, syistä jotka sinä tod.näk. tiedät paremmin kuin
>minä. Infoonkaan se ei enää ehdi, tsekkasin.

Ootsä laittanut Kvaakiin lehdistötiedotteen/mainoksen?

>Mitä muuten tarkoitti seuran toimintakertomuksen kohta "yhteistyöstä
>mm... Lahden muotoiluinstituutin kanssa"? Sun läsnäoloa molemmissa vai
>onkohan jäänyt roikkumaan vuoden 2001 seminaarista?

Varmaan, yleensä siellä on aina kaikki vanhastaan ja sitten lisänä kunkin
vuoden uudet hommat.

Reima

Reima Mäkinen
gsm 050-514 7226