Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Tuotteita

From: Pauli Ruonala (pauli.ruonala@enestam.fi)
Date: 03.05.2004 - 08:30:30

kivi@kaapeli.fi wrote:

> Valkoisia, 70-lukulaisia Superväinö-collegeja 80-luvulta oli aikoinaan, ja
> saattaa olla vieläkin esim Pauli Ruonalan vintillä. Eivät kelvanneet kellekään,
> mullakin on yksi jossain komerossa. Niissä oli vielä jotain koivuntuohitekstiä.
> Isohkoja valkoisia Superväinö-rintanappeja oli myös, mulla on sellainenkin
> jossain.

En todella muista koska se tapahtui mutta ne Superväinö-colleget (niitä oli myös
sinisiä) vietiin UFFin keräyslaatikkoon joskus vuosia sitten. Eli niitä ei ole enää
minun vintillä. Sensijaan siellä on yli 300 entistä festaripaitaa.
Superväinökelloja oli muutamia kymmeniä, niitä myytiin vain joitakin kappaleita, ja
joskus 1994 tienoilla joku murtautui seuran toimistoon (se oli silloin
Itäkeskuksessa) ja vei ne kaikki. Silloisen käsityksen mukaan tappio ei ollut
suuri.

Pauli Ruonala