Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Tuotteita

From: kivi@kaapeli.fi
Date: 26.04.2004 - 21:23:23

Lainaus Heikki Heiska <vermes@netti.fi>:

> Miksei Suomen Sarjakuvaseuralla ei ole mitään "super Väinämöis" logolla
> varustettuja tuotteita?

Valkoisia, 70-lukulaisia Superväinö-collegeja 80-luvulta oli aikoinaan, ja
saattaa olla vieläkin esim Pauli Ruonalan vintillä. Eivät kelvanneet kellekään,
mullakin on yksi jossain komerossa. Niissä oli vielä jotain koivuntuohitekstiä.
Isohkoja valkoisia Superväinö-rintanappeja oli myös, mulla on sellainenkin
jossain.

Ehdotin aikoinaan Superväinö-paitojen painattamista, mutta silloin aika ei
ollut kypsä. Josko nyt olisi..? Camp ei kuole koskaan, ja onhan Superväinö
käsittääkseni ihan Koiviston Tapen käsialaa, kuten muuten myös Sarjainfon logo.

Kivi

P.S. Suomen Sarjakuvaseura ei myöskään ostanut logoehdotustani - kolmesta
dollarinmerkistä rakennettua "vieteriä" tai lähinnä "espanjalaista ratsua"...
:-)