Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Tuotteita

From: Kivi Larmola (kivi@kaapeli.fi)
Date: 27.04.2004 - 12:15:15

Heikki Kaukoranta wrote:

> PS. Mutta onkos sulla kelloa, Kivi? Eräillä on - tosin muovikuoresta
> lohjennut neliömilli, ja tuntiosoitin hypähtänyt 2 milliä, niin ettei
> ole täyttä varmuutta mikä tunti on meneillään. Niissä kelloissahan ei
> ole numeroita ensinkään. (Sitä olikin mukava vaan vilauttaa kun
> tuntematon kysyi kadulla paljonko kello on...)

Eipä oo, mutta en todella oo kaivannutkaan. Hieno ajatus kumminkin,
taisi olla edellä aikaansa, Swatcheja ja muita?

Sen sijaan mulla on kello, jossa on Juri Gagarinin kuva ja
avaruuskapseli, ja tää tavallinen Timex-rannekelloni, joka lataa
itseensä kalenteri- ja puhelinmuistiotiedot suoraan tietokoneen ruudulta
(maksoikin peräti $35). "I've got a watch that turns into a lifeboat"
lauloi Alice Cooper 70-luvun alkupuolella.

Offtopic. Sori.

Kivi