Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Tuotteita

From: Heikki Kaukoranta (heikki.kaukoranta@helsinki.fi)
Date: 27.04.2004 - 09:31:31

Jep, Tapen tekoa se Väinö. Joku ulkomaanpelle joskus kysyi - olisko
ollut meidän ekan Angoulême-keikan yhteydessä 80-luvulla - oliko
hahmosta tehty sarjakuvaa. Oli niin pätevän näköinen.
Kelloja tuli pieni erä, myös silloin 80-luvun puolivälin tienoilla, kun
meillä oli kello- ja kultaseppä puheenjohtajana.
*** Heikki
PS. Mutta onkos sulla kelloa, Kivi? Eräillä on - tosin muovikuoresta
lohjennut neliömilli, ja tuntiosoitin hypähtänyt 2 milliä, niin ettei
ole täyttä varmuutta mikä tunti on meneillään. Niissä kelloissahan ei
ole numeroita ensinkään. (Sitä olikin mukava vaan vilauttaa kun
tuntematon kysyi kadulla paljonko kello on...)

--
Heikki Kaukoranta
(heikki.kaukoranta@helsinki.fi)