Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Rotringit ja Marsmagnot

From: Maria Björklund (maria_b@welho.com)
Date: 18.03.2004 - 14:25:25

Hei kaik.

Ystäväni Päivi lähestyi kysymyksellä, johon minulla ei ollut vastausta. Itse
kun en juuri lainkaan käytä noita teknisiä piirtimiä. Niinpä käännyn
Puhekuplan viisaan käyttäjäkunnan puoleen. Onko teillä neuvoja antaa
Päiville?

Asia on seuraavanlainen:

---------------------------------

Sitten minulla on sinulle kysymys.
Olen nimittäin aikeissa ostaa k y n ä n :).
Mutta en mitä tahansa kynää, vaan sellaisen säiliömustekynän, tyyliin
rotring.

Mutta en haluaisi rotringia, vaan staedtler marsmagno 0.7:n. Nyt vain on
niin
nuivasti etten löydä niitä mistään. Tai jos löydän, on niillä jotain
sählinkiä
maahantuojien kanssa ja sitten ei saa säiliöitä eikä varateriä.

Siis Hjälp, Apuva.
Jos ostan rotringin niin millä saan sen herkästi tukkeutuvan terän pysymään
auki? Mistä voisin ehkä kuitenkin saada marsmagnon säiliöineen ja
varaterineen?
Mikä voisi olla vastaava? Mistähän vielä etsisin?

Varsinaisten tussiterien ja nestetussin kanssa en ala sählätä.

Jos osaat auttaa niin auta. Olisin kovin kiitollinen.

Jos on jotain relevanttia sanottavaa aiheeseen, niin kirjoittakaa listalle,
tai vaikka mulle suoraankin.

t. Maria :c))