Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Dekkarinäyttely Helsingin yliopiston kirjastossa: kiitokset vinkeistä!

From: Heikki Kaukoranta (heikki.kaukoranta@helsinki.fi)
Date: 18.03.2004 - 13:26:26

Suuret kiitokset sarjakuvavinkeistä kaikille vihjeitä antaneille!
Suomen dekkariseuran ja Helsingin yliopiston kirjaston
dekkarinäyttelyssä on nyt vähän muutakin esillä kuin vain kirjankansia
ja aikakauslehtiartikkeleiden kuvia. Tilaa oli sen verran niukasti,
ettei kaikki esille kaivettu mahtunut vitriineihin - eivät dekkarit
eivätkä dekkarisarjakuvat - mutta kohtalainen määrä nyt kuitenkin.
Käykää kurkistamassa! Panen tuonne alemmas kirjaston kotisivuilta
poimimiani aukiolotietoja.
*** Terv. *** Heikki