Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Rotringit ja Marsmagnot

From: goldi.gee@luukku.com
Date: 18.03.2004 - 15:15:15

helsingin temperassa oli joku steadlerin mars kynä vaihdettavilla säiliöillä, mutta siitä en osaa sen enempää sanoa.

rotringeja olen käyttänyt puoli vuotta, eivät ole tukkeutuneet kertaakaan sinä aikana. sain ne käytettynä ja olivat todella tukossa, mutta sain aukenemaan siihen tarkoitetussa puhdistuaineessa vuorokauden pari liottamalla (rotring cleaning fluid for technical pens). ilmeisesti oleellista on että niitä käyttää kokoajan (viikottain) eikä jätä säiliön kanssa kuivamaan.

niin ja jos jollakulla on toimivia rotringeja (piirtimiä tai artpen:ejä) nurkassa seisomassa, voisin köyhänä sarjakuvaopiskelijana kohtuu halvalla ostaa muutaman... yhteyttä voipi ottaa tähän sähköpostiosoitteeseen.

goldi

Maria Björklund kirjoitti 18.03.2004 kello 14:25:

> [...]
> maahantuojien kanssa ja sitten ei saa säiliöitä eikä varateriä.
>
> Siis Hjälp, Apuva.
> Jos ostan rotringin niin millä saan sen herkästi tukkeutuvan terän
> pysymään
> auki? Mistä voisin ehkä kuitenkin saada marsmagnon säiliöineen ja
> varaterineen?
> Mikä voisi olla vastaava? Mistähän vielä etsisin?
>
> Varsinaisten tussiterien ja nestetussin kanssa en ala sählätä.
>
> Jos osaat auttaa niin auta. Olisin kovin kiitollinen.

> Jos on jotain relevanttia sanottavaa aiheeseen, niin kirjoittakaa

 MTV3 Laajakaista - Hauskemman elämän puolesta.
 http://www.mtv3.fi/liittyma/hankinta/laajakaista/