Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Suomalaisia salapoliisi... RIP KAKE???

From: Heikki Kaukoranta (heikki.kaukoranta@helsinki.fi)
Date: 27.02.2004 - 15:57:57

Petteri, hoi!
Missä Myrkyn numerossa t. numeroissa Rip Kakea on ilmestynyt? En
onnistunut löytämään sisällysluetteloista etsimällä. (Sitä paitsi
juutuin Hunt Emersonin juttuihin...)
Tarvitsisin maanantaiksi, Risto Hannula tulee silloin käymään, ja
näyttely nytkähtää hiukan eteenpäin.
*** Heikki

--

Heikki Kaukoranta (heikki.kaukoranta@helsinki.fi) p.t. 09-191 24487 (HELSINGIN YLIOPISTON KIRJASTO PL 15, 00014 HELSINGIN YLIOPISTO)