Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Tuoretta historiaa

From: Reima Mäkinen (kuvagra@nic.fi)
Date: 26.02.2004 - 13:40:40

>Ovatko nämä sen tapaisia kirjoja, että niitä olisi aihetta yrittää
>esitellä Helsingin yliopiston kirjaston kokoelmiin hankittaviksi? Meillä
>on Ron Goulartin joitakin vanhempia kirjoja (ks. Helka-tietokanta,

Ma luulen, et Goulart on vaan päivittänyt vanhoja juubailujaan, että ei
siinä ihmeempiä. Tuoretta asiaa on vain muutama kymmenen sivua.
Turtleseista ja sen semmosesta.
Sen sijaan Comics Between the Panels on minusta hyvä kirja. Siinä on
TARINOITA piirtäjistä ja kaikista mahdollisista alan ilmiöistä. Toki lähes
täysin jenkkikamaa, mutta kumminkin. Samoin varmaan tuo Fantagraphicsin
"undergroundin historia" Rebel Visions, kandeis tilata Yliopistolle.

Merville vielä, että Tähtivaeltajassahan on kanssa ollu perinteisesti hyviä
Toni Jerrmanin tekemiä vuosikatsauksia. Kyllä ne historiasta käy nekin!

Reima Mäkinen