Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

RE: [puhekupla] Suomalaisia salapoliisi- tai poliisisarjakuvia?

From: petteri tikkanen (peider5@hotmail.com)
Date: 05.02.2004 - 17:55:55

>Dekkariseuran yhteysmies Risto Hannula, joka varsinaisesti vastaa näyttelyn
>sisällöstä, kyseli suomalaisia salaopoliisi- tai poliisiaiheisia sarjakuvia
>- oli ajatellut että niitäkin sopisi panna hieman esille. Siis alkuperäisiä
>suomalaisia, ei käännöksiä.

Ainut suomalainen dekkarisarja joka on minua viime vuosina lämmittänyt
on KARI SIHVOSEN "RIP KAKE" joka on ilmestynyt MYRKKY-lehdessä.
Siinä on huumoria, kiperiä tilanteita, ongelmia naisrintamalla ja tietenkin
oivallinen
asiaankuuluva päänsisäinen dialogi.

t. petteri

Add photos to your messages with MSN 8. Get 2 months FREE*.
http://join.msn.com/?page=features/featuredemail