Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Ang: Re: [puhekupla] Kaltsun uusi albumi

From: Kristiina Kolehmainen (kristiina.kolehmainen@kulturhuset.stockholm.se)
Date: 01.10.2003 - 16:02:02

Täytyy sanoa samaa. Pidin niin piirrosjäljestä kuin tarinoita. Ehkä sitä joskus on oltu tenussa itsekin. Kaltsu sinussa on mennyt hyvä kauppamies hukkaan! Onnea jatkoon.

Med vänlig hälsningar
Kristiina Kolehmainen, Chef för Serieteket
Kulturhuset BOX 16 414
103 27 Stockholm
tel +46 8 508 31 530 mobil 070-4631530
fax +46 8 508 31 539

>>> ilpo.koskela@graafinenstudio.com 03-10-01 13:22 >>>
Luin myös Kaltsun albumin ja olin positiivisesti yllättynyt. En ole viime
vuosina hankkinut paljoakaan
kotimaista sarjakuvaa (jo tilanpuutteenkin vuoksi, asunto on täyttymässä
uhkaavasti sarjiksista), mutta Kaltsu onnistui
"pakkomyymään" albuminsa minulle lauantaina. Hyvä näin!
Tarinat ovat oikeasti eletyn tuntuisia, mikä kait pitääkin paikkansa, ja
paikoin rosoinen piirrostyyli
sopii niihin loistavasti. Piirrä Kaltsu lisää!

Ilpo

Ilpo Koskela

GST Graafinen Studio
Kansankatu 47 A, 4 krs. 90100 OULU
Puh. (08) 312 1540, 0400 514 540, Fax (08) 312 1541
Email: ilpo.koskela@graafinenstudio.com
www.graafinenstudio.com

HUOM! GST Graafinen Studio & GST Domain Internetpalvelut
ovat muuttaneet 1.10.2003 alkaen osoitteeseen Kansankatu 47 A, 4 krs.