Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Kaltsun uusi albumi

From: Vesa Kataisto (vekatai@utu.fi)
Date: 01.10.2003 - 15:23:23

> Yleensä palaute albumista olisi siisteintä kirjoittaa suoraan tekijälle,
> mutta kirjoitan listalle siksi, ettei mulla ole mitään pahaa sanottavaa
> Kaltsun uudesta albumista.

Ei niin, että minullakaan olisi albusta pahaa sanaa, ja Kaltsu-show, josta
esimaku festivaaleilla nähtiin, pistäisi kotitelkkarista nähtynä 10-0 turpiin
jollekin Hyppönen-Enbuske öksperimentille.
Mutta Ville, jos esimerkkisi lietsoo muitakin kirjoittamishaluisia, niin
menkää www.kvaak.fi :hin ja ottakaa sivuston ylläpitäjään yhteyttä, arviot
ovat siellä paremmin kotonaan kuin täällä kuplan sisällä.
Eläkä nyt kekkura usuta Kaltsua tekemään 10tä albbua het perään, ei semmosta
kenkään elimistö kestäisi... kaikki ei jaxa vääntää 200-sivuisia
sarjisromaaneja, semminkin jos aiheet ovat niinkin henkkohtaisia kuin Menisit
töihin-albbarissa.

t. Vesa