Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Re: kääks. tulostin ongelma

From: timo ronkainen (timoro@hotmail.com)
Date: 15.07.2003 - 22:44:44

>Kaikki väritulosteet on kauttaaltaan pinkkejä.

Tapahtuiko ihan yhtäkkiä? Tulostin on kai mustesuihku? Tuntuu siltä kuin
muut värit olis loppu paitsi punainen eli magenta, joka on just vähän
pinkkimäinen.

>Enkä tiedä miten korjaisin tämän ongelman. Mun näyttö on Samsung ja sen
>mukana tuli "Natural Colors" ohjelma jonka avulla "piti"

Toinen mahdollisuus on tietysti että toi Natural Colors tekee jotain mitä ei
pitäis. Ota se pois ja katso mitä sitten tapahtuu. Ohjelman poisto tapahtuu
helpoiten (windows) Käynnistä-valikon asetukset>Ohjauspaneeli - >Lisää
poista sovellus -kohdasta.
Voit sietty myös katsoa onko Natural Colors -ohjelmassa jotain opastusta,
Help- tahi Wizard-toimintoa. Josko sieltä löytyisi ohjetta kalibrointiin.
Ja voi olla että joku täällä listalla tietää paremmin kuin minä mitä pitää
tehdä. :-)

Timo

^^''*''^^
Cartoonist - writer - donaldist -
Timo Ronkainen ---------------- -
YO-kylä 52 A 26 --------------- -
20540 Turku ------------------- -
Finland ----------------------- -
timoro@hotmail.com
timoro@sunpoint.net
¨¨ Personal:
http://www.geocities.com/timoro2/
¨¨ Ankkalinnan Pamaus:
http://www.perunamaa.net/ankistit/
"Rumble on, buxom bumble bee!
Go sit on cowslip - far from me!"

MSN Messenger - kaikki ystävät klikkauksen päässä! Lataa tästä ilmaiseksi.
http://www.msn.fi/viestintapalvelut/Messenger