Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] kääks. tulostin ongelma

From: kerpsa (kerppu@virpi.net)
Date: 15.07.2003 - 20:04:04

Moi,
Kirjoitan tänne kun sain niin hyviä neuvoja väriprofiiliasiassa...:-)
Nyt on sitten ongelmana uusi näyttö ja tulostimen saaminen synkkaan sen kanssa. Voi elämä.

Kaikki väritulosteet on kauttaaltaan pinkkejä. Enkä tiedä miten korjaisin tämän ongelman. Mun näyttö on Samsung ja sen mukana tuli "Natural Colors" ohjelma jonka avulla "piti" saada tulostin tuottamaan luonnollisen näköisiä tulosteita vaan paskan marjat. Nyt koko laitos on niin sekasin etten saa mitään tolkkua mistään. Jotenkin tuo tulostin(Epson) nyt ilmeisesti pitäisi saada kai kalibroitua (?) vaan miten ja mistä ja minne :-)

annukka. oksettavan sekaisin.