Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Re: [puhekupla] Re: kääks. tulostin ongelma

From: kerpsa (kerppu@virpi.net)
Date: 16.07.2003 - 18:26:26

>Tapahtuiko ihan yhtäkkiä? Tulostin on kai mustesuihku? Tuntuu siltä kuin
>muut värit olis loppu paitsi punainen eli magenta,

Ongelma siis alkoi kun asensin uuden näytön. Ne oli sen siliän tien pinkkejä
kaikki. Yritin sitten laittaa sen Natural Colors ohjelman avulla jutut
järjestykseen, mutta ei se mitään auttanut. Mä en millään tajua miten ne voi
olla NIIN eri aaltopituuksilla noi vehkeet? Edellisen näytön ja tän samaisen
tulostimen kanssa ei ollut mitään ongelmia, värit toistui hienosti ja
tarvittiin vaan pientä hienosäätöä. Magentan loppumista epäilen...tää
tulostin aina lopettaa toiminnan kun joku väri loppuu.

Kiitos kuitenkin avusta...lisää vinkkejä saa lähettää jos joku jotain tietää
sanoa? :-)
annukka