Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

RE: [puhekupla] Re: Dragon Ball

From: Reima Mäkinen (kuvagra@nic.fi)
Date: 22.05.2003 - 09:49:49

Aamuteevessä tänään Mannerheimin Lastensuojeluliiton Juha Aromaa puhui
vasten parempaa tietoaan ja heitti lisää vettä myllyyn mm. valehtelemalla,
että DB:ssä se ukko koskettelee Bulmaa. Näin ei kuitenkaan tapahdu! Kirjoen
suomentaja Antti Valkama esiintyi asiallisesti.

Kaikki ovat huolestuneita, osa porukasta lähes hysteerisiä. Kaikki
pelkäävät että japanilainen turmelus turmelee suomen lapset. Kukaan ei ole
lukenut sarjakuvaa. Onko vanhemmilla huono oma tunto siitä, että heillä ei
ole
tarpeeksi aikaa lapsilleen? En minä sano, etteikö lapsia pitäisi suojella,
mutta helppoja "patenttiratkaisuja" ei ole, valitettavasti.

Ihmetyttää myös hiukan Cacciatoren ja eduskunnan naistyyppien
käsitys/väite/perustelu siitä, että tämän tyyppisen sadun (DB) avulla
"normalisoidaan pedofiliaa". Samalla perusteella, voisi väittää, että Peppi
Pitkätossu kirjoissa normalisoidaan eläinten ja alaikäisen pikkutytön
parisuhde (Asuuhan hän yhdessä herra Tossavaisen ja hevosensa kanssa).
Tuhkimossa puolestaan normalisoidaan kosmeettinen amputaatio jne.
Esimerkkejä on pilvin pimein. Muistamme myös miten Aku Ankka lehdessä
normalisoidaan housuttomuus. Asiayhteydestään irroitettuna maailman pienet
ykstyiskohdat muuttuvat pervon silmissä pervoiksi. Minkäs teet... Lukekaa
se sarjakuva!

Tässä kaikkien pedofiilien iloksi vielä suora lainaus Melukylän lapset
-kirjasta. Asialla Pepistään tunnettu Astrid Lindgren ja mainio kuvittaja
Ingrid Vang-Nyman.
Henkilöt:
Kertoja n.10v.
Anna noin 10v.
Kersti n.3v.
"Ilkeä pentu, Anna sanoi niin lempeästi ja ystävällisesti kuin suinkin
osasi. Hän pyyhki pöydän aluksen, poimi sirpaleet latialta ja riisui
Kerstiltä märät housut. Minun etsiessäni kuivia Kersti käytti tilaisuutta
hyväkseen..."

Kirjassa on ohessa vielä kuva jossa Kersti (kuvattuna takaapäin) juoksee
pylly paljaana pakoon!

Polttakaa kirjastojen lastenosastot! Sulkekaa kiireesti internet(sisältää
lapsipornoa)! Poistakaa myös sana "vemputtaja" Suomen kielestä!

Loppun vielä pari kommenttia.

Tero:
>ainakin
Tommi:
>... eli Teron perustein lapsiporno on hyväksyttävää, mikäli lapset
>opetetaan ajamaan autoa?
Tommi, tuo väitteesi on syytä oikaista. Tero saattoi olla hieman epäselvä,
mutta se ei muuta sitä, että Bulma on todellakin 16-20v!

Vanessa:
>Ei siinä oikeastaan mitään outoa ole. Japanin lainsäädäntö kun ei ole
>vuosikymmeniin sallinut sen enempää naisten kuin miestenkään sukuelimien
>esittämistä. Huom. valkoiset tyhjiöt alastomilla ihmisillä ja nännien
>puuttuminen piirroksista.

Ai jaa. Mä luulin, että niillä on kielletty vain häpykarvojen näyttäminen
ja pikkupojat ja tytöt on siitä syystä nostettu arvoonsa. Se ainakin on
totta, että tullissa sensuroidaan järjettömät määrät maahan (Japaniin)
tulevaa materiaalia. Siis mainoksia ym. normilehtien sivuilta.

Reima