Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

RE: [puhekupla] Dragon Ball

From: Ville Ranta (ville.ranta@helsinki.fi)
Date: 22.05.2003 - 10:10:10

Ja vielä sekin, että Kolibri lopulta keskeytti DB:n myynnin ja vetää
myymättömät kappaleet pois kirjakaupoista ja lehtipisteistä. Se siitä
sitten. Eivät kestäneet julkisuuden painetta.

Oli typerää myydä niitä lapsille. Tekopyhät viihdekriitikot pääsivät
lätkimään. Joo, DB:ssä on varmasti huonolla maulla tehtyjä juonenkäänteitä
ja huumoria (nyt tekisi mieleni lukea siitä enemmänkin kuin pari
ensimmäistä sivua, mutta minkäs teet, kun sitä ei enää myydä!), mutta tämä
skandaali oli selvästi oire jostain muusta. Kuten aina.

En enää puhu DB:stä, kun en ole sitä lukenut, mutta totta on, että
piiloporno on paljon vastenmielisempää kuin avoin porno. Piilopornosta ei
tiedä, mitä se oikein yrittää. Myydä? Turmelluttaa (ha ha)? Herättää
kiinnostusta kun oikeita ansioita ei ole?

ville