Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Re: [puhekupla] väriprofiilit

From: Veli Loponen (welzu@surfeu.fi)
Date: 07.04.2003 - 20:58:58

Minä taas huomasin iloisesti, että kun olin värittänyt muutaman sivun verran RGB:llä ja muutin sen cmykiksi, että värit meni ihan pieleen. Ruskeasta tuli vihreää ja naamoista keltaisia. Toivon vielä lujasti, että vika onkin tulostimessa, koska väripaletin mukaan noiden värien pitäisi olla oikeita ja kokeilin myöhemmin ja silloin tulostu oikealla tavalla. Saapi nähdä.

Mutta voiko RGB kuvia edes pistää painoon? Millasta tulee tulokseksi?

En määkään näistä ilmeisesti mitään tajua.

Veli