Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Mangaa kioskeihin - jatkoa

From: Heikki Heiska (vermes@netti.fi)
Date: 07.04.2003 - 19:11:11

Teemu Ollikainen wrote:

> Tiedän olevani fakkiintunut pelle, mutta voisiko joku kertoa edes yhden
> hyvän syyn, miksi Mangasta pitäisi olla kiinnostunut? Olen hyvilläni
> siitä, ettei Manga ole Suomessa ottanut jalansijaa. Asuessani taannoin
> Saksassa ärsyynnyin aina sarjiksia metsästäessäni, suurimmat kirjakaupat
> kun eivät pitäneet sarjishyllyssään mangan lisäksi enää juuri mitään
> muuta. Itse en jaksa kiinnostua pikkupöksyisistä pikkutytöistä niin
> paljoa, että haluaisin siitä maksaa. Myös mangaa leimaava lue
> nopeasti-kerää kaikki -meininki jotenkin etoo.

- Koska Maison Ikkoku hakkaa kaikki Suomen televisiossata tule
saippua-sarjat.
- Koska Gunnm (Alita) on kovempi kuin kaikki jenkkiläiset super-
sankarit.
- Koska Dragonball hakkaa 99% Aku Ankan sisällöstä.
- Koska Onizuka (GTO) on paljon vitun viileä jätkä.
JNE.

--
ICQ:24928919
Ubi dubium ibi libertas.