Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Mangaa kioskeihin - jatkoa

From: Teemu Ollikainen (temeteus@hotmail.com)
Date: 07.04.2003 - 12:45:45

Tiedän olevani fakkiintunut pelle, mutta voisiko joku kertoa edes yhden
hyvän syyn, miksi Mangasta pitäisi olla kiinnostunut? Olen hyvilläni siitä,
ettei Manga ole Suomessa ottanut jalansijaa. Asuessani taannoin Saksassa
ärsyynnyin aina sarjiksia metsästäessäni, suurimmat kirjakaupat kun eivät
pitäneet sarjishyllyssään mangan lisäksi enää juuri mitään muuta. Itse en
jaksa kiinnostua pikkupöksyisistä pikkutytöistä niin paljoa, että haluaisin
siitä maksaa. Myös mangaa leimaava lue nopeasti-kerää kaikki -meininki
jotenkin etoo.

Teemu O.

Add photos to your e-mail with MSN 8. Get 2 months FREE*.
http://join.msn.com/?page=features/featuredemail