Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Mangaa kioskeihin - jatkoa

From: Veli Loponen (welzu@surfeu.fi)
Date: 06.04.2003 - 22:05:05

> Kolibri on lastenkirjallisuuden puolelle painottunut, joten enpä osaa sanoa
> ryhtyisivätkö laajentamaan vanhemmille lukijoille suunnattuun mangaan.

Tiedän, että tämän kohdeyleisö täällä Suomessa ovat lapset (ainakin kaikki kirjekerhot yms. viittavat siihen), mutta en kyllä silti menisi tätä kutsumaan lastensarjakuvaksi kaikkine pikkuhousu yms. perversioineen.
Ihan mielenkiintoinen tuttavuus kylläkin (Rosan ankkatarinoita lukuunottamatta en näin makeasti ole sarjakuville viime vuosina enää nauranut), mutta jättäisin kyllä nuo alapäähuumorit (?) pois ja tulos olisi erittäin loistava sarjakuva kaikenikäisille.
Mutta tämä nyt on minun mielipide ja minä olen tällainen moraalikiihkoilija;)
Veli