Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Mangaa suomeksi

From: Aura Ijäs (psykotommi@luukku.com)
Date: 05.04.2003 - 16:23:23

Joo, mangaa/animea on alkanut jonkin verran tulla, mutta lähes aina on ollut enemmän tai vähemmän.. öö... No, Dragon Ball on taas tuota samaa... Toisivat jotain hyvää tänne vaihteen vuoksi eikä aina jotain pikkulapsille suunnattuja enemmän tai vähemmän huonoja tekeleitä. Esimerkiksi Cowboy Bebop olisi kiva nähdä Suomen televisiossa. Mangaa alkaa kuitenkin epäilemättä virrata tännekin päin, mikä epäilemättä ärsyttää monia. Vaan itse suhtautuisin sarjakuvaan sarjakuvana ja luen sitä mistä tykkään, oli se sitten tullut Japanista tai ei. Tietysti on vaikea lukea sarjakuvaa jonka tyyli aiheuttaa hylkimisreaktion. Omassa tyylissä on edelleen sitä "mangaa" vaikka onkin muuttunut paljon, vaan en usko, että ihmiset silti suhtautuvat siihen minään muuna kuin mangana - vaikka manga-tyyli onkin nyt vain vaikutteiden tasolla....

- Aura

Maksuton sähköposti aina käytössä http://luukku.com
Kuukausimaksuton MTV3 Internet-liittymä www.mtv3.fi/liittyma