Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Re: [puhekupla] vettä myllyyn

From: Mika P Lietzen (mplietze@cc.helsinki.fi)
Date: 13.02.2003 - 15:55:55

> Vaikea vertaus.... vei aivan jalat alta. Miten ihmeessä tämä homo-
> skenaario on verrannollinen siihen, että yksi lukija kertoi pudonneensa
> kärryiltä lukiessaan Suomen Kuvalehden sarjakuvia???? Alkuperäinen

Ei se olekaan, se oli vastaus Kiven lääkkeisiin (joiden ajatus oli että
"kommentoinnilla vaikealukuisuus kitketään"). Miksi pitäisi parantaa
jotakin joka ei ole alunperinkään tauti, sitä minä vaan ihmettelin.

> että mikä tahansa tarina olisi vaikealukuinen. Se jalokiviseikkailu,
> jonka piirtäjää en nyt muista, toimii hyvänä vastaesimerkkinä.

Anssi Rauhalan Sininen kuuko se oli.
Niiiin... ehkä jatkosarjaformaatissa ei pitäisi tavoitella kuuta taivaalta
vaan jostain lähempää. Se että tiiviissäkin formaatissa pystyisi
kertomaan jotakin suurta, tärkeää, niitä Kiven metafyysisiä elämyksiä,
on ehkä vain kaunis uni.