Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Suomalaiset omakustanteet

From: Johanna Rojola (roju@kaapeli.fi)
Date: 07.02.2003 - 16:32:32

Pienestä maasta kannattaa aina viedä sellaista mitä muualla EI vielä ole
tai osata tehdä. Aaltojakkaroista saa sitäpaitsi enemmän hynää himaan kuin
sellusta.

Ja kyllä, minulla on elitistinen maku. Ei edes hävetä. Kyllä Karvista
silti luetaan vaikka just minä en lukiskaan. Ja hyvä niin. Milloinhan
postmodernismi saapuu suomalaiseen sarjakuvakeskusteluun?
Moniarvoisuudesta en edes uskalla haaveilla. Molemmat osapuolet (vai onko
niitä rintamia useampia?) tuntuvat juurtuneen juoksuhautoihinsa.

t. roju

        Johanna Rojola

        roju@kaapeli.fi

        Porthaninkatu 4 C 67