Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] palsaa en francais, anyone?

From: Johanna Rojola (roju@kaapeli.fi)
Date: 07.02.2003 - 16:27:27

Liikenisikö keneltäkään ylimääräistä tai itse asiassa kahta kpl Kemin
sarjakuvakeskuksen muinaista ranskankielistä Palsa-julkaisua? Kemistä ovat
kuulemma loppu. Hätätapauksessa valokopiotkin käy.

Kyseessä on ns. kansallinen etu, toinen menee potentiaaliselle kustantajalle
ja toinen merkittävän taidelehden erittäin merkittävälle
sarjakuvakriitikolle. Kiasman katalogit heillä jo on, mutta marisivat kun
ei siinä ollut niitä sarjakuvia sen enempää. Niinhän se on.

terveisin nainen joka esitteli Hagelbergin ja Lundqvistin tuotannon
Assoille (kukas kissan hännän, jos ei...)

        Johanna Rojola

        roju@kaapeli.fi

        Porthaninkatu 4 C 67
        FIN-00530 Helsinki