Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Jenkkisarjakuvien myynti luvan kanssa

From: Aura Ijas (auraia@hotmail.com)
Date: 26.11.2002 - 16:39:39

>Varmaan kivaa hankkia lupaa myyntiin mangan jenkki käännöksistä...
>Tarvitaan luultavasti kääntäjän ja tekijän luvat. Niitä on varmaan
>kivaa hankkia Japanista...

Mangasta en tiedä, saattaa tulla tosi hankalaksi koska kaikki on tullut
välikäsien kautta tänne. Niillähän on omat sopimukset Japanin kanssa. Mutta
ihan jenkeissä julkaistut sarjakuvat.... Tuskin kovin montaa nimikettä ikinä
tulee tänne. Mites Iso-Britannia? Kuinka paljon siellä julkaistaan
sarjakuvaa, vai tuleeko suurin osa sinnekin jenkeistä?

Visa on aika probleema meikäläiselle, eihän sitä saa jos ei ole tuloja jne,
ja olen opiskelija vielä jonkin aikaa.... Onko mitään Visatonta vaihtoehtoa
tilata? Vai tuleeko siitä niin kallis ja hankala rumba ettei edes kannata?

- Aura

MSN 8 helps eliminate e-mail viruses. Get 2 months FREE*.