Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] UusiRuutu loppui heti alkuunsa

From: Vesa Kataisto (vekatai@utu.fi)
Date: 27.09.2002 - 19:36:36

> laittakaa
> vaikka postia Yhtyneiden johdolle. Kun monet nyt aktivoituisivat, voisi
> vielä ehkä olla mahdollisuus.
> Uusiruutu keskustelualue:
> http://www.uusiruutu.net/keskustele.jhtml

Mieluummin niin jotta sinne kuin big bosseille. Ei niitä kuitenkaan liikuta
tuommoinen, ja turha on potkia tutkainta vastaan.. Kun minulla joskus on se
(idolini, Eric Cartmanin mallin mukaan) 10.000.000 euroa niin asiat alkavat
muuttua. Sitten me kaikki luetaan sarjakuvia, sitten. Tätä odotellessa
levittäkää sanaa aina Uuttakaupunkia ja Uusikaarlepyytä myöten, jotta viestivät
tuonne nettisivuille, että Uusiruutu pitää saada takaisin tuotantolinjalle ja
sassiin!

t. Vesa