Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] UusiRuutu loppui heti alkuunsa

From: samulivi@picasso.pspt.fi
Date: 27.09.2002 - 13:21:21

Omituista tässä oli kuitenkin tämä perse edellä puuhun -tyyli.
Väännetään mainontaa ja tiedotetta sinne sun tänne, suunnitellaan
puolen vuoden numerojen kannet valmiiksi (ei kai sentään itse
lehtiä??!), ja lähetellään jopa suoramarkkinointikirjeitä...
minimissäänkin kulujen on täytynyt olla useita kymmeniä tuhansia
euroja. Ja sen jälkeen selvitetään, että eipä löydykään kiinnostusta.
Mihin jäi järki?

Sitä paitsi olen melko varma, että osa lehden huonosta
käynnistyksestä johtui (ainakin em. suoramainoskirjeen kohdalla)
täysin hongille menneestä kohderyhmäanalyysistä. Tälläkin palstalla
keskusteltiin ällöttävästä (paitsi Tukiaisen tyttökuvia, jotka ovat
aina yhtä iiihania) 7päivää-tyylisestä suorakirjeestä, joka pursui
ihme raaputusarpoja ja onnenluukkuja... itse lähetin kyllä-kuoren,
mutta suoramainoksen hilavitkuttimista huolimatta, enkä suinkaan
niiden takia.

.s