Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] UusiRuutu loppui heti alkuunsa

From: Janne Kuusinen (jkuusine@siba.fi)
Date: 27.09.2002 - 13:48:48

timo ronkainen wrote:

> Yhtyneet Kuvalehdet Oy on 27.9.2002 antanut seuraavanlaisen tiedotteen:
> "UUSIRUUTU EI TULE MARKKINOILLE

jne jne.

 Olisi mielenkiintoista tietää, miten suuri merkitys sarjakuvaväen silkalla
epäluulolla on floppaamisen kannalta. Aika moni tuntemani hlö on nimittäin
ilmaissut (terveen) epäluottamuksensa vähän sinne sun tänne sohivaa julkaisua
kohtaan.
 Itsekin jätin tilaamatta, koska olen sitä mieltä, että kun sarjakuvaan
fokusoidutaan, niin antaumuksen tulee olla 100-prosenttista. Hyvin harvat asiat
toimivat "ja sit siin vois olla" - meiningillä. Näitä harvoja asioita ovat
mielestäni mm. Hunt Emerson-sarjakuvat, South Park ja Sgt.Pepper's Lonely
Heart's Club Band.
 Perustaisivat ennemmin "Uusipahkasika" - lehden!

-Qsine-
jkuusine@(njetspam)siba.fi
www.jannekuusinen.net