Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Festareista hei

From: Reima Mäkinen (kuvagra@nic.fi)
Date: 26.08.2002 - 19:57:57

At 19:51 26.8.2002 +0300, you wrote:
>Kun en ikinä mitään sano niin nyt sanon.
>Näin ensi kertaa festareilla olleena täytyy sanoa, että oli ihan
>mielenkiintoinen tapahtuma. Olisin odottanut vielä enemmän omakustantajia
>(toisaalta olen ollut poissa ympyröistä niin kauan, että en tiedä onko määrä
Pelkän taivaan ympärille ei voi festaria järkätä vai voiko. Nythän se oli
muutenkin niin kotimaista niin kotimaista.

>Mie haluisin ens vuonna tulla myyskentelemään omia tuotoksiani, jos vain
saan >tarpeeksi tavaraa kasaan siihen mennessä (paljon on vireillä kuten
aina, mutta >kuka sitä tietää) ja jos näin hyvin käy, niin siinä
tapauksessa voisin varmaan >tulla muutenkin auttelemaan, jos vain huolitaan
mukaan ;-)
Kaikki huolitaan! Sitä, tai muutakaan on turha jännittää.

>En tiedä tarkoititko tätä, mutta minä jäin kaipaamaan ulkomaisia pienlehtiä.
Eiku mainstreamia.

>Indie indexin (vai mikälie olikin, mikä listasi maailman pienlehtiä,
hirmuinen >järkäle). En ostanut, vaikka mieli teki, oisi varmaan ollut
mielenkiintoinen.
Siis se listaa pelkät ruotsalaiset! Suomessakin joku kai jo väsää
sellaista, en vaan tiedä kuka?

Reima