Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Festareista hei

From: Veli Loponen (welzu@surfeu.fi)
Date: 26.08.2002 - 20:32:32

> Pelkän taivaan ympärille ei voi festaria järkätä vai voiko. Nythän se oli
> muutenkin niin kotimaista niin kotimaista.
Joo no okei. Tällä kertaa festarit tosiaan oli erittäin kotimainen ilman ainuttakaan (?) ulkomaan vierasta. Mutta omakustantajat yms. voisivat kuitenkin hyödyntää tapahtumaa ehkä paremmin, kun esim. yhteinen myyntipöytä on järkätty niille, joilla on vain yksi tai kaksi omaa lehteä. Sellainenhan siellä olikin, mutta moniko sinne sitten toi tuotoksiaan?

> Eiku mainstreamia.
Just. Sit täytyy sanoa, että en kaivannut. Yllätyin kyllä miten pieni edustus Egmontilla ja Sanomalla siellä oli. Arktinen Banaani ja jopa Kurpitsan tyypitkin (vai onko ne niitä vielä) vei niistä voiton (Kurpitsan pöytä oli mulle täys yllätys laajan valikoiman yms. vuoksi. Sanoman kääk! pinssit ja taskarit jäi kyllä kakkoseks).

> hirmuinen >järkäle). En ostanut, vaikka mieli teki, oisi varmaan ollut
> mielenkiintoinen.
> Siis se listaa pelkät ruotsalaiset! Suomessakin joku kai jo väsää
> sellaista, en vaan tiedä kuka?
Totta kai. Oletin vain, että siinä oisi ollut useampikin maa, kun se oli niin iso. Suomalaisen version voisin jopa ostaakin.

- Veli