Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Uusi Ruutu!

From: VermeS (vermes@netti.fi)
Date: 26.08.2002 - 15:02:02

timo ronkainen wrote:
> Hep
>
> Salaisuudet paljastuvat. Nyt sen voi kertoa: Uusi Ruutu tulee! Vaikuttaa
> mielenkiintoiselta, joskin pitkälti mainstreamilta, vaikka mukana onkin
> sellaisia nimiä kuin Trondheim, David B ja Delisle. Lainaus: "Tällaista
> lehteä ei ole ennen tehty: sarjakuva, elokuva ja pelit yksien kansien
> sisällä!
> UUSIRUUTU on lehti sinulle, joka viihdyt sarjakuvan, elokuvan tai pelien
> parissa ja haluat tietää niiden maailmoista pintaa syvemmältä."
> Hyvä, jos isompi yleisö löytää jälleen sarjakuvan tällä lailla:
> [...]

Itse odotan kauhun sekaisin tuontein... Lehdessä kuulemma on
mangaa joka saa otakun vaistoni valpastumaan ja herättää
kysymyksiä:
1. Oikealta vasemmalle vai vasemmalta oikealle (VIZin takia epäilen
tätä)?
2. M/V, osittain M/V vai värittetty(Kuolema)?
3. mainoksessa mainittaan Shogakuka mahdettaako saada
mangaa jota ei ole julkaistu jenkkilässä?

--
ICQ:24928919
Ubi dubium ibi libertas.