Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] (mainos) Sarjainfo 2/02 ilmestynyt

From: VermeS (vermes@netti.fi)
Date: 14.08.2002 - 13:53:53

Tommi Musturi wrote:

> myöhässä,

> mitä helvettiä? tuohan tuntuu mukavalta hyppysissä ... minä ainakin
> hihkuin, kun siitä nihkeästä limapaperista vihdoin päästiin eroon.
> kanteen vielä jotain sota-aikaista korviketta niin johan on toimii
> ... nyt nuo kun ovat vähän ristiriidassa.

Meijan sukutilan vintillä olevat 50-luvun seurat ovat suurin
piirtein samallaista paperia kuin tämä uusin Sarjainfo. Nuon
seurat ovat aika heikossa kunnossa... Sitä vaan aloin miettiä
että miltä tuo uusin Sarjainfo näyttää 50 vuoden päästä...
Sillä luultavasti nuo Sarjainfotkin päättyvät sinne varastoon
joskus...

--
ICQ:24928919
Ubi dubium ibi libertas.