Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Sarjakuvaväen kokoontumispaikat ja Oulu

From: Ilpo Koskela (ilpo.koskela@graafinenstudio.com)
Date: 09.08.2002 - 15:56:56

>Tarviiko ihmisten olla samanikäisiä? Jos henkeä löytyy...
>Onko kaikissa tapaamisissa kaikkina aikoina ollut vain tietyn ikäistä
>porukkaa? Vai konkareita ja noviiseja sekaisin ja siltä väliltä?

Jos joku alkaisi vetämään seuraa, luulen että osa Oulussa vielä vaikuttavasta
Ruuvarin väestä olisi edelleen kiinnostuneita osallistumaan, kuten myös
silloin kuin suinkin ehtii. Minunkaan mielestäni ihmisten
ei tarvitse olla samanikäisiä.

Lehdestä vielä; kun aloitimme Ruuvarin 1987 ei kukaan uskonut silloinkaan
että saamme ensimmäistäkään myytyä. Ruuvarilla oli sellainen
"vappulehtimäinen" katumyyntiorganisaatio, eli kaikki ihmiset myivät
1-20 kpl tuttaville & kavereille & tunetmattomille, ja joitakin lehdistä
myytiin
loppuun viikossa parissa (painos ruukasi olla 500-600 kpl). Toisaalta
Ruuvarin kokouksissa kävikin ihmisiä 15-30 melkein jokaisessa.

Ilpo

Ilpo Koskela

GST Graafinen Studio
Rautatienkatu 13 B, 90100 OULU