Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Sarjakuvaväen kokoontumispaikat ja Oulu

From: jylhamikko@jippii.fi
Date: 13.08.2002 - 18:06:06

villesano: "Kyllähän täällä ihmisiä kuulemma asuu, eiköhän sieltä
löytyisi sarjakuvaihmisiäkin."

Oon ite just muuttanut Liminkaan animaatiokurssille, ja täältäkin löytys
iso luokallinen sarjakuvan opiskelijoita. niitäkin varmaan saattas
kiinnostaa käyä kerran kuusa ryyppäämäsä alan vanahojenki jäärien kans.
Niinku muaki.
Mun mielestä esim. Tampereen tapaamisisa on ollu parasta just se, että
sielon käyny vähä kaiken ikästä tuhertajjaa. niistä nelitoistavuotiaista
päästään sitte sopimalla tapaamiset johonki baariin.

t. Mikko

__
Ota itsellesi luotettava kotimainen email http://www.jippii.fi/
Tutustu samalla netin parhaaseen pelipaikkaan JIPPIIGAMESIIN.