Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Halutaan vuokrata työtilaa

From: Mika P Lietzen (mplietze@cc.helsinki.fi)
Date: 29.07.2002 - 21:56:56

Hei,

Kuten otsikko sanoo. Tarvitsisin työtilaa Helsingin kantakaupungin
alueelta, mielellään maanpäällistä ja muualla kuin katutasossa.
Valoisuus eli isot ikkunat on ehdoton vaatimus. Oma rauha pitäisi
olla, eli tila pitäisi pystyä jakamaan niin ettei siitä tule
avokonttoria. Kanssaihmisiltä odotan siisteyttä ja ammattimaista
suhtautumista kyseisiin tiloihin.
Otan mielelläni myös vastaan neuvoja ja vinkkejä siitä mistä
tällaisia tiloja kannattaisi (tämän listan lisäksi) kysellä.
Vaikka olen tainnut kysellä täällä jo aiemminkin.

Koska tällaisia tiloja ei ehkä ole edes olemassa, voisin olla myös
kiinnostunut etsimään ja perustamaan sellaisen, mikäli samanhenkisiä
kanssavuokralaisia löytyy? Sen nimi voisi olla... Utopia.

terv.
mika